Kontakt oss

Hva gjelder henvendelsen?

Etterlyser postkasseskilt Benytt linken nedenfor for å sende oss en supporthenvendelse med navn, nummer og epost som ble brukt til bestillingen av postkasseskiltet. Melde adresse til utlandet Flytteportalens adresseendringstjeneste er dessverre kun tilgjengelig for flytting mellom adresser i Norge. Ved flytting ut av landet melder du flytting i Folkeregisteret (via Skatteetaten) og Posten Norge her: http://www.skatteetaten.no/no/Skjemaer/Melding-om-flytting-til-utlandet/ http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/adresseendring-og-oppbevaring/adresseendring Spørsmål om Folkeregisteret Flytteportalen er ikke en del av Posten eller Folkeregistret. Melder du flytting via Flytteportalen går det ikke direkte til Posten eller Folkeregistret. Du kan derimot laste ned flytteskjemaer via din side inne på Flytteportalen og sende til Posten og Folkeregistret. For henvendelser til Folkeregisteret kan du kontakte Skatteetaten: http://www.skatteetaten.no/nn/Om-skatteetaten/Kontakt-oss/ Når blir adressen min oppdatert? Flytteportalen oppdaterer ikke din adresse, men formidler adressen til valgte mottakere. Hvis du lurer på når Folkeregisteret oppdaterer din adresse ta kontakt med Skatteetaten: http://www.skatteetaten.no/nn/Om-skatteetaten/Kontakt-oss/ Dersom du kun vil korrigere informasjon på din oppføring hos 1881, kan du benytte denne tjenesten: http://endre.1881.no/ Mottar du post fra en person som har flyttet? Vi kan ikke endre adressen på vegne av andre personer. Du må eventuelt ta kontakt med vedkommende selv og be personen endre adressen. Hvordan endre adresse for andre? Du kan ikke melde flytting for andre personer uten deres / fullmakt eller samtykke. Flytting på vegne av andre til Posten og Folkeregisteret kan kun gjøres ved å møte opp på både postkontoret og ditt lokale skattekontor (for å registrere ny adresse i Folkeregisteret) med fullmakt fra personen hvis personen som selv flytter, ikke kan fylle ut skjema. Adresseendringstjenesten vår kan du bruke for å melde adresseendring for andre hvis du har deres samtykke. Dette gjelder ofte eldre personer eller personer med språkutfordringer. Du må da benytte din e-postadresse og ditt telefonnummer. E-postadressen fungerer som et brukernavn. Kansellere bestilling/ angre kjøp Angrerett: Det er 14 dagers angrerett fra den dagen tjenesten ble kjøpt ifølge angrerettloven. Slik bruker du angreretten: Send oss en henvendelse ved å benytte linken under; og beskriv hvilket kjøp du angrer på, send anvendte mobilnummer, epost og navn, slik at vi finner deg i systemet. Endre informasjon du har registrert Flyttemeldinger blir sendt ut med den informasjonen du registrerer så fort du har gjennomført tjenesten. For å sende ut nye, oppdaterte flyttemeldinger, må du gjennomføre tjenesten på nytt. Sørg for å logge inn først. All informasjon vil fortsatt være lagret, så alt du trenger å gjøre er å endre nødvendig info på steg 1 og klikke deg igjennom til siste steg. Logg inn her: https://www.flytteportalen.no/login.php Annet Send oss en henvendelse ved å benytte linken under.